Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: slaap
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Motorinhoud: 16.353 cc
Transmissie
Transmissie: Automaat
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70 22.5; Differentieelslot; Max. aslast: 12700 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70 22.5; Max. aslast: 8300 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Maten en gewichten
GVW: 27.000 kg
Wielbasis: 390 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
- Dakdraagsysteem
- Dakrailing
- Sport uitlaat
Infotainment
- MP3 aansluiting
Interieur
- 12 Volt aansluiting in de cabine
- Armsteun
- Dakluik
- Windscherm
- Zonnedak
- Zonnescherm
Overige
- Euro 6
- Lease mogelijk
- Luchtvering op de achteras (sen)
- Special truck
- Spoiler op het dak
- Zwaailampen
Bijzonderheden
- One of a kind deze speciale SCANIA R520 V8 6x2 Torpedo.
Een Scania zoals hij moet zijn, helemaal af en in een bijzondere kleurstelling.
- V8 520 PK dieselmotor
- Jost verstelbare schotel
- Schotel hoogte 122 cm
- PTO voorbereid voor directe pomp montage
- Retarder
- Dieselmotor DC 16 101 L01
- XPI injectiesysteem
- Versnellingsbak GRS905R
- Brandstoftank 600 Liter
- Navigatie
- Standkachel
- Verstralers
- 2 bedden
- In zeer nette staat!
Bedrijfsinformatie
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
Categorie | Trekkers 6x2 |
Merk | Scania |
Model | R 520 V8 Torpedo 6x2 Euro 6 Retarder |
Bouwjaar | 2015 |
Kilometerstand | 517.511 |
Gewicht | 9.860 kg |
Referentie | 43454 |
Algemeen conditie | Goed |
Optisch conditie | Goed |
Technisch conditie | Goed |
Kenteken: | 85-BVB-6 |