Algemene informatie
Constructiejaar: 2008
Cabine: anderhalf, slaap
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Motorinhoud: 6.871 cc
Transmissie
Transmissie: Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 285/70 R19.5
Vooras: Max. aslast: 5600 kg; Bandenprofiel: 25%
Achteras: Max. aslast: 8480 kg; Bandenprofiel: 50%
Maten en gewichten
GVW: 11.990 kg
Max. trekgewicht: 28.000 kg
Wielbasis: 550 cm
Functioneel
Afmetingen laadruimte: 770 x 245 x 285 cm
Laadklep: Dhollandia 1500, achtersluitklep, 1500 kg
Koelmotor: diesel
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Aantal bedden: 2
Aanvullende opties en accessoires
- 27MC Radio
- Achterdeuren
- Audiobediening op het stuurwiel
- Blower
- CAMAERA systeem
- EIGEN ACCU's mbt OPBOUW
- Electrische spiegels
- Elektrisch bedienbare ramen voor
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Geveerde bestuurdersstoel
- Laadklep
- Niet-rokers auto
- Radio
- Sperdifferentieel
- Tachograaf digitaal
- Verwarmbare buitenspiegels
- Werklamp(en)
- Zijdeur + Zijtrap
Bijzonderheden
Opbouw
Bouwjaar: 2008
Bedrijfsinformatie
MORE FOTOS AND VIDEO ON OUR WEBSITE : www.kulktrucks.nl
Like us on facebook: facebook.com/kulktrucks
Follow us on instagram: instagram.com/kulktrucks
Transport, Ensure, Shipping and all kind of documentation possible.
To provide you with the best possible service, contact us before visit!
KULK TRUCKS
Laan van Verhof 6
2231 BZ RIJNSBURG
Always check our bank account number on our website before transferring money.
We will never ask you to complete the payment to a different bank account number than
the bank account number which is mentioned on our website.
If someone asks you to transfer money to a different bank account number,
please always call us before you transfer the money.
Account: KULK TRUCKS
Bank: Rabobank
IBAN: NL58 RABO 011 73 64 355
SWIFT: RABONL2U
Prices are without VAT.
No rights could be derived from given information.
Categorie | Koelwagens |
Merk | MAN |
Model | TGM 12.280 4X2 BL |
Bouwjaar | 2008 |
Kilometerstand | 872.766 |
Gewicht | 9.520 kg |
Referentie | K1075 |
Kenteken: | BX-DH-40 |